مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

نگاه زیر بنایی برای والیبال ملی|شرافت:پشتوانه‌های تیم‌ملی را خواهیم ساخت

  • کد خبر: ۷۷۴۴۶
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
نگاه زیر بنایی برای والیبال ملی|شرافت:پشتوانه‌های تیم‌ملی را خواهیم ساخت
باشگاه شهداب یزد در زمینه پرورش بازیکن عملکرد قابل قبولی داشته است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در شرایطی که استان‌های مستعد با بی توجهی به استعداد‌های منطقه‌ای به حاضری خوری در والیبال روی آورده اند اقدام باشگاه‌هایی مثل شهداب می‌تواند مورد تاسی سایر باشگاه‌ها باشد، کاری که در گذشته باشگاه کاله هم انجام داد و صابر کاظمی در آنجا پرورش یافت. حالا بازیکنانی هم که در سایه دور اندیشی باشگاه شهداب یزد پرورش یافته اند به ستون‌های اصلی تیم‌های پایه ملی تبدیل شده اند. مهندس امیر شرافت مدیر باشگاه شهداب در تکمیل این مطلب گفت: عرفان اصغر پور، مبین نصری و سینا نیکپور بازیکنانی هستند که طی قرار دادی پنج ساله تحت پوشش باشگاه شهداب یزد در آمده اند و خوشحال هستیم که زحمات باشگاه به ثمر نشسته و با نگاه مثبت مربیان جوانان و نوجوانان در ترکیب تیم‌های ملی قرار گرفته اند.
او در ادامه گفت: فربد حق شناس نیز پاسور‌ی آینده ساز و در حد ملی است که در باشگاه شهداب بازی می‌کند. هدف ما تحت پوشش قرار دادن نوجوانان‌مستعدی است که کمتر به آن‌ها توجه شده است و ما با به وجود آوردن شرایط مناسب برخی از پشتوانه‌های تیم‌ملی را خواهیم ساخت. باشگاه شهداب در لیگ یک هم تیمداری می‌کند و عباسعلی میرحسینی این تیم را زیر نظر دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->